HTML

Lovi fogadás

Friss topikok

Na ezért szeretem az online kaszinót

2014.04.27. 11:29 bukisamurai

Arra ébredtem rá, hogy amikor pénz nélküli gépen játszom, akkor jóval lazábban, komolyabb pénzekkel és a szokásos taktikáimat nem követve szórakozom. Ebben az esetben nem tudom őszintén beleélni magam a szórakozás hevében, mivel tudom, hogy bármit összehozok vagy veszítek az nem igazi. Nagyon sokszor futok bele hatalmas nyereségekbe vagy hatalmas deficitbe, mert nincs magamban a szorongás, hogy talán veszíthetek és fokuszáltan kell szórakoznom.

chips.jpgViszont relaxálásnak, elég klassz időtöltés, hogy rettenetesen kell stresszelnem a kihívás közben. Kezdő póker csapattag vagyok és mostanában sokkal kevesebbet lazítok ingyenes nyerőgép játékokon mint a régi pénzes applikációkon, mert még csak egy hete találkoztam a játék szabályokkal és stratégiákkal. Időtöltésnek tökéletes véleményem szerint , mert kockázat hiányában próbálhatom ki a póker és, blackjack koncepciókat és látom, hogy melyeket muszáj valódi pénzes játékban megnézni.

Kíváncsi voltam, hogy, abban a percben a kaszinózást abbahagytam, miféle hangulatom lesznek. Azt gondoltam, hogy királyul szórakoztam és, hogy az utolsó körben összehoztam 10 ezer eurót, ami megközelítőleg 9 százezer dollár és valódi zseton is tudna lenni, ha nem kamuzsetonnal szórakoztam volna. Ja igen, a kaszinó stratégiáimat a KaszinoProfi.hu oldalon szerzem itt: http://www.kaszinoprofi.hu/ Ott egy rahedli ingyenes játékot is kipróbálhatsz. Annak ellenére, hogy ezt a lóvét elvesztettem, úgy éreztem, hogy, ha igazi lóvéval nyerőgépeztem volna, akkor kiszálltam volna akkor. Alig emlékeztem, hogy 10 tízezer eurót basztam el, arra viszont, hogy 12 tízezret termeltem az második periódusban annál jobban. Ez mulatságos, de a játék utánra csak annyi volt a agyamban, hogy az első periódusban nagyot nyerészkedtem és szívesen kipróbálnám a kaszinót igazi lóvéval is. Valójában a kamu applikációk konklúzióm alapján nincsenek mahinálva és úgy üzemelnek, mint a zsetonos applikációk. A gigantikus variáció viszont a pszichológiai hatás, hogy csak arra gondoltam vissza, amikor kaszáltam. Ebben komoly párhuzamot szabad húzni a zsetonos pókerezéssel, mert itt is a játékosok rengetegen csak arra emlékeznek, amikor kaszáltak. arattak. Úgy gondolom, hogy az ingyen szoftverek szórakoztatóak és megfontoltan kell tekinteni a velük való pókerezés.

Összességében a hatalmas részvénypiaci száguldozás okából kifolyólag az netes kaszinók sok dologgal dolgoztak, hogy minél több kaszinóst kebelezzenek be. Komoly zsetonokat dobálnak szét a óriási nyerőgépeseik között, hogy ők minél tovább maradjanak a játéktermekben. Nélkülözhetetlen, hogy a játékosok ne gyorsan veszítsék el a zsetonjukat, mert akkor nincs jó kedvük és soha nem jönnek ide kaszinózni.

ITT a Világ Legnagyobb Online Kaszinója, aki ráadásul 60.000 Ft Bónuszt ad minden új játékosának, REGISZTRÁCIÓ ITT!

Az alábbi sportfogadó cégnél találod Magyarországon nagy valószínűséggel sok fogadási piacra a legmagasabb szorzókat , 20.000 Ft bónusz regisztrálni itt tudsz.

 Az a komoly játékos, aki közepes tempóban, de állandóan veszíti el a zsetonját, mert ez a játékos biztos, hogy akár az egész időtartalmában folytatni fogja a rulettezést. A nagy játékosok néha heti több ezer forintot is elbuknak.Ezért cserébe néha zsetont, játék téteket és talán belföldi jutalom kirándulásokat is nyerhetnek. A hatalmas játékosok generálják a üzemek profijának 90%-át, úgy, hogy mindössze néhány pókeres 15%-át képviselik. Ezért a cégek értékesítési munkája legfeljebb a VIP pókereseknek a segítésére van kihegyezve. Ez azért fontos, mert jóval lazább és olcsóbb három már munkában lévő kaszinós aktívan tartása mint egy egyforma kaliberű pókeres megszerzése a kampányokból. A híres kaszinósok nem a hirdetési kampányokból érkeznek, hanem a Google-ból. A yahoo-ból érkezett játékosok értéke sokszor ötször több, mint a marketingből találtaké. 

Szólj hozzá!

Címkék: online kaszinók

A bejegyzés trackback címe:

https://donquijote101x.blog.hu/api/trackback/id/tr156038671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása